De vereniging (bestaat al 90 jaar!)

Uitvaartvereniging “De Laatste Eer” Barneveld

De uitvaartvereniging De Laatste Eer is op 27 februari 1934 opgericht in Barneveld. De doelstelling was en is om voor iedereen een uitvaart naar wens te verzorgen tegen een betaalbare prijs. De eerste jaren was onze naam “Draagt Elkanders Lasten”. Deze is na enkele jaren gewijzigd in de huidige naam van onze vereniging. Inmiddels zijn wij 90 jaar jong! Er is veel verandert in deze jaren maar niet de doelstelling. Nog steeds verzorgen wij uitvaart tegen “kostende prijs”.

Wij hebben geen binding met enig kerkgenootschap of andere religieuze stroming. De Laatste Eer is voor iedereen beschikbaar, ongeacht de levensbeschouwing. Ook maakt het niet uit of het om een begrafenis of crematie gaat: wij staan altijd voor u klaar.

Waar kunt u een beroep doen op “De Laatste Eer”?

Onze uitvaartvereniging is opgericht in Barneveld. Onze medewerkers komen ook uit deze plaats of de directe omgeving. De meeste door ons verzorgde uitvaarten vinden dan ook plaats in Barneveld. Wij komen ook in andere plaatsen in Nederland. Zo hebben wij ooit eens een uitvaart verzorgd op één van de Waddeneilanden.

Wanneer wij ver van huis uitvaarten verzorgen, werken wij samen met andere uitvaart- of begrafenisondernemingen. Dit gebeurt om de kosten voor u als opdrachtgever zo laag mogelijk te houden.

Wanneer iemand in het buitenland overlijdt, moeten er vele zaken worden geregeld. Ook hiervoor kunt u ons inschakelen. Wij verzorgen alle formaliteiten en organiseren de overbrenging van de overledene naar Nederland.

U kunt ons dag en nacht bereiken op het telefoonnummer (0342) 41 56 29

Het is altijd mogelijk om met ons uw wensen te bespreken. Vanwege de huidige coronamaatregelen kunnen wij u alleen op afspraak ontvangen. Bel gerust 0342-415629 of mail naar info@delaatsteeerbarneveld.nl. Wanneer u daar de voorkeur aan geeft kunnen wij u ook thuis bezoeken.

.

Voordelen lidmaatschap

• Het lidmaatschap kost u slechts €4,54 per jaar
  • Leden krijgen een korting wanneer zij de uitvaart door ons laten verzorgen